Kajsa, Simba och Agnes

Som jag skrev igår har jag haft boendestöd idag. Det var lite pirrigt, för just denna människa har jag inte träffat så mycket. Vi satt vid köksbordet, drack te (peach-mango - supergott) och pratade. Det kändes bra. Fick intrycket att hon är en sympatisk människa.

Som vanligt sprang Agnes och gömde sig bakom badkaret så fort det ringde på dörren. Hon är väldigt blyg för andra människor, min lilla Agnes. Simba är också blyg men otroligt nyfiken. Kajsa skiter i vilket.

Mina underbara kisar.

Kajsa


Simba


Agnes


Dear I say it... men tror att jag är inne i bra period..

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för kommentaren=)fina bilder du har på dina misar...sköt om dig.puss

2008-10-11 @ 10:22:23
Postat av: Elin

Tack för kommentaren! Visst är katter underbara, jag har en bild på min Jolie på bloggen, hon är min hero. Det är svårt att tänka dystra tankar när man har en spinnande katt i knät. Ta hand om dig, Kram

2008-10-11 @ 15:31:33
URL: http://hiraedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0