Hej

Detta är min allra första blogg. Har ingen aning om vad den kommer att handla om. Jag är ingen shopaholic eller make up freak så den kommer iaf inte handla om det. Kanske ska tillägga att jag är tjej.

Jag skulle vilja skriva om min kamp mot ätstörningar och depression. Dessa två demoner är en stor del av mitt liv. Jag jobbar på att bli bättre. Det går upp och ner, hit och dit och ibland vill jag ge upp. Lägga mig i sängen och hata mig själv och hela jävla världen. Men jag har gjort det under så många år och det är verkligen något jag vill kämpa emot; kämpa emot behovet att vara destruktiv. Jag vill leva, inte bara existera. JAG VILL LEVA.

Eftersom jag är lite paranoid, vet jag inte om jag kommer att ge ut länken till ngn jag känner. Ska fundera på det. Ibland har man behovet att skriva om vissa människor i ens närhet som påverkar en och det kanske inte enbart är positiva saker. Tänk då om just den personen läser min blogg?

Aja. Jag är helt ny på detta och kanske ska tillägga att jag är kass på datorer men jag får väl lära mig lite om html o allt det där. Hoppas bara att jag lyckas publicera detta inlägg.

Ha det gott där ute.

Ps: Jag tycker kossor är jättesöta och helsköna. De går där i sin egen lilla värld och tuggar gräs. Underbart.

Kommentarer
Postat av: hanna

hehe...ja vad kom det dära med kossor in i bilden?flinar

2008-10-03 @ 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0